Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Je Čaplovič blbý, alebo nie? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

 

...Čaplovič odpovedal rečníckou otázkou Chcete povedať, že ja som blbý?...

Caplovic je blby, arogantny a nevychovany. Idealny minister SMER NSDAP.
 

Prezamestnanosť v školstve.

veď nech aj učitelia si vyskúšajú aké je to byť nezamestaný.... Štvrtina je ich tam zbytočných, umelo udržiavané miesta!
 

 

Poprosím to podložiť číslami, lebo takto to ostáva v rovine emocionálneho presvedčenia. Viete, učiteľ aby mohol učiť svoj predmet, musí (mal by) ho mať vyštudovaný - takto sa docieľuje kvalifikovanosť odučených hodín. NA menších školách je už dnes problém mať učiteľa, odborníka na každý predmet, keďže taká fyzika či chémia je len pár hodín do týždňa a ak je len jedna trieda v ročníku, tak je problém naplniť učiteľovi úväzok. Ale o tom vy asi nemáte tušenie, vy by ste najradšej prepustili štvrtinu a uspokojili sa s tým, že vaše dieťa by fyziku učil slovenčinár a jazyky biológ. Milujem komentáre od ľudí, ktorí nie celkom tušia, ako sa veci majú.
 

 

Čaplovič nie je blbý, on je IBA komunista.
Nič viac.
Čiže člen zločineckej organizácie, ktorá vraždila vlastných členov, vlastných občanov a devastovala vlastný štát.
A dnes v tej devastácii a kradnutí pokračuje KSSmer sro, právny nástupca KSČ.

Na záver: Čaplovič mi pripadá, akoby bol z triedy, kam chodilo tak 150 detí...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Peter Farárik (Skafararix)

Nediv sa Hajd-ovi. Ved aj BURAN môže mať svoj názor.
 

 

Nie ste náhodou učiteľ? Ak má niekto iný názor ako Vy, nemusí byť buran. To je veľký nedostatok školstva – niekto má iný názor – tak ho zosmiešnime. To je také učiteľské.
 

Blbost je najlepsie zosmiesnit!

Blbost v zamaskovanu za mudrost je najlepsie zosmiesnit. Hlupakovi sa totiz neda vysvetlit a bohuzial ani vyargumentovat jeho hlupost. Najlepsie je ho demaskovat pred divakmi a ti ho nasledne vysmeju, co bude posobit ovela efektivnejsie. Bohuzial totiz akakolvek komunikacia s hlupakom je skodliva...
Ziadny ucitel nema cas diskutovat o blbostiach. Za biednych 45 minut musi totiz zvladnut to, na co sa hocaky iny "odbornik" zviecha dlhe hodiny. Za tuto pracu nikdy nepocuje dakujem a efekt uvidi mozno do x rokov...
Kto to neskusil, ten to nepochopi!!!
 

 

Ak je hlúposť najlepšie zosmiešniť, tak nie ste o moc lepší, ako ten koho zosmiešňujete! A potom sa divíte, že nemáte úctu a postavenie v spoločnosti. Ja sa po takýchto vyhláseniach divím, že ešte nejakú máte!
 

Tak Vas prosim o radu...

Co mam robit s otazkami mimo temy, ktore maju za ulohu ma vyviest z konceptu pocas hodiny. Ked ich totiz ucitel bude akceptovat, tak si nespravi svoju pracu. Ak ich neakceptuje, tak pri vhodnej interpretacii pytajuceho sa, bude oznaceny za nekompetentneho.

Prosim dajte nam teda vsetkym odpoved na vecnu otazku: AKO MAME UCIT, ABY BOLI VSETCI SPOKOJNI?????

Co sa tyka Vasej sukromnej otazky: jasne som povedal ze zosmiesnenie alebo hyporbolizacia nesmie byt zaroven urazkou. Ak je tak pouzita, tak to je pripustne iba v krajnom pripade a nesmie sa to dotknut osobnosti cloveka.

Hyperbolou blbej otazky mozem pytajuceho sa zosmiesnit. To je na margo Vasej dalsej otazky.

Ak mate blizsi zaujem o ziskanie hlbsich vedomosti z pedagogiky plati moja ponuka na oducenie jednej hodiny na ZS.

Pekny vecer.
 

 

Čítala som názor učiteľa a súhlasím s ním, že ak sa chce učiteľ takémuto javu vyhnúť, musí zaujať presne týchto žiakov. Ak sa mu to podarí, zaujme celú triedu. A neviem si dosť dobre predstaviť, ako chcete dosiahnuť, že žiaka ktorého zosmiešnite zároveň neurazíte. Ak sa mňa niekto opýtal hlúpu otázku alebo v rámci riešenia problémov – diskusie dal zlú odpoveď, neviem si dosť dobre predstaviť, že by som ho zosmiešnila a zároveň neurazila. Táto hranica je veľmi tenká.
 

Huraaa!!!!!

Konecne ste sa dostali k problemu....

Presne sa tejto tenkej hranici sa kazdy jeden ucitel denne pohybuje a je neustale atakovany z jednej aj druhej strany.

Kazdy ucitel vie, ze prave problematickeho ziaka treba zaujat a az v tej chvili vyhra. Bohuzial to co vyzera ako jednoducha vec je v praxi casto nedosiahnutelnou metou!!!!!!!!!!!!!!

Ziadny ucitel nepotrebuje deti ske rady, ako ma zlepsit svoju pracu. Ucitel potrebuje podporu a tej sa mu dostava od rodicov minimalne a od nadriadenych a verejnosti vobec. V nasej spolocnosti je totiz hlboko zakorenene to, ze kazdy vie najlepsie ako to ma/mal urobit ten druhy. Vypocut si vsak toho druheho nie je ochotny :-(.

Co sa tyka ministerstva skolstva: Tu zalezi len na minani penazi (ako ste spravne napisali najma z EU). Bohuzial vzdy do vlastnych vrecak uradnikov (ministra a jeho sefov nevynimajuc). Ak ste zvedava preco o tom nikto nepise, tak je to preto, ze nasi zlodeji nie su natolko blbi, aby zanechavali stopu po svojich slizkych kseftoch... Ak ste si este nestihli vsimnut, tak kazdy kto si v tejto republike otvori hubu, tak po nej dostane (mam namysli najma vlady Meciara a Fica).
 

 

Konečne, to sa mi páči! Prečítajte si svoj prvý príspevok + nadpis. Sorry, Váš prvý príspevok nemá nič spoločné s týmto príspevkom. Sú diametrálne niekde inde. Akoby to písal úplne iný učiteľ ! Ja som vo svojich príspevkoch nikdy nehovorila, že učitelia majú robiť prácu tak alebo onak. Ja viem, že postaviť sa pred učebňu žiakov alebo dospelákov, niečo odprednášať a vyriešiť problémy, je veľmi ťažké. Stála som tam neraz. Ale neznášam ten učiteľský postoj, ktorý je v tých štyroch riadkoch. No ten záver Vášho príspevku – som bývalý personalista, videla som to z prvého radu, a preto som v tej práci nemohla pokračovať.
 

ee

Nesuhlasim, nie je blby, sice nie je to ziadny vodca naroda, ale je normalny inteligentny chlap, a myslim, ze nie je az tky skazeny ako ini.
Jeho problemom je, ze nema sajnu o com je dnesne slovenske zakladne skolstvo. Rozumy dostava od kadejakych analytikov, uradnickych darmozracov a pseudoodbornikov z Brusselu a to je vsetko špatne. Ja by som vyskladal pracovnu skupinu z najskusenejsich ucitelov z mensich zakladnych skol, s praxou aspon 25 rokov, lebo len tito vedia "voč go", a oni by mu pripravili taku reformu skolstva, ze by sa mu oci zrazili. Mozno vtedy by sa mu rozsvietilo ako mimo je.
 

Problém

Najväčším problémom nie je prezamestnanosť, ani počet žiakov v triede ale metodiká učiteľov. Predsa len doba pokročila, pri tom my stále korčulujeme na lade ktorý sa pomaly topí už dobré desiatky rokov. V dnešnej dobe by trebalo absolútne prerobiť systém učenia, ktorý je založení na memorovaní informácii a nie na tom aby deti rozmýšlali nad príčinami týchto javov o ktorých sa učia.
Načo je nám namemorované kvantum informácií v dnešnej dobe, kde práve prístup k informáciam je čím ďalej jednoduchší a človek si pohodlne a rýchlo dokáže , akúkoľvek informáciu ktorú potrebuje zistiť v priebehu pár minút. Dnes by malo byť trendom učiť sa informácie využívať a vytvárať z nich celok, učiť deti s nimi pracovať, učiť ich ako sa jednotlivé poznatky navzájom ovplyvňujú a aké je využitie týchto vzťahov. Jedine to je ta správna cesta k pokroku.
 

 

bohužiaľ rozmýšľanie bez memorovania je ako dýchanie bez vzduchu, základom myslenia je pamäť. čiže nový systém musí obsahovať aj memorovanie.
 

Čaplovič

nie je blbý, blbí ste vy všetci. Zdôvodnenie: pokiaľ bude vyučovací proces na ZŠ efektívny, bude školstvo vychovávať množstvo rozumných mladých ľudí, ktorí sa budú ďalej vzdelávať na SŠ a mnohí na VŠ. Podľa mnohých vyjadrení v tlači máme prebytok vysokoškolsky vzdelaných ľudí, ktorých nemáme ako zamestnať. Nehovoriac o tom, že sú to všetko vzdelaní a rozumní ľudia, ktorí by mohli rozmýšľať aj nad tým, čo robí parlament a vláda, že robia chyby a dokonca, že sú nahraditeľní a to sa predsa nesmie stať. Tomu treba zabrániť. Pokiaľ budeme vychovávať truhlíkov, ktorí sa horko-ťažko podpíšu, bude môcť SMER vládnuť na večné časy a nikdy inak. Dúfam, že som to vyjasnil... Rozhodol som sa, že sa vrátim naspäť do školy a budem učiť. Mojím zámerom bude naučiť deti rozmýšľať, aby im tento zámer nevyšiel NIKDY. Od 01.09.2013 som prijatý do školstva.
 

nie je to také jednoduché

Správna otázka je: Je tento národ taký blbý, lebo ma zvolil?
Lebo treba sa tiež pýtať, čo vlastne ľudia chcú? Chcú vôbec kvalitné vzdelanie, vzdelávanie a výchovu? Keby áno, asi už dávno protestujú proti tomu, čo sa tu deje. V praxi to vyzerá tak, že skôr bojujú s učiteľmi a situácia sa len ďalej zhoršuje. A ministri školstva (doteraz všetci, nielen Čaplovič) sa len pokojne chechtajú.
 

 

Smejem sa, kto koho zvolil? Ľudia volili Smer a nie Čaploviča. A že rodičia bojujú s učiteľmi – fakt? A prečo? Dcéra maturovala minulý rok, ale nikto z jej učiteľov nemohol povedať, že rodičia proti nim bojovali. Práve naopak. Ja netvrdím, že sa to nedeje. Ale po prečítaní učiteľských názorov pri jednotlivých blogoch sa v niektorých prípadoch ani nedivím. Ak niekto vyjadrí názor, ktorý sa nezhoduje s tým učiteľským, tak ho znevážite, ponížite a zosmiešnite. Nie je to až taký zriedkavý jav. Ste si istí, že rodičia nemajú tiež pravdu?
 
Hodnoť

 

percontatio stulta est!
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie


  1. Martin Greguš: Poslanec Blaha vs ETIKA. Viete aké predmety Ľ. Blaha učil na Akadémii policajného zboru? 710
  2. Peter Gregor: Čierno biela sloboda - Zanzibar. 355
  3. Martin Greguš: Matovičov status o obyčajných ľuďoch a dôchodcoch. Je to správna "interpretácia" situácie? 175
  4. Karolína Olšavská: Dve sestry alebo Kam môže dospieť zlo zasiate rodičmi 144
  5. Simona Kyselicová: Ako som začala predávat' medovníky v zahraničí || Život v Nórsku 132
  6. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 130
  7. Martin Ondráš: Prvý minister novej vlády o ktorého sa zaujíma generálna prokuratúra 108
  8. Michal Šimečka: Dedičstvo Fica a Pellegriniho - sme poslední v EÚ 75
  9. Tomáš Vodvářka: Židovský humor XXXIII 64
  10. Filip Pastorek: Nejvyšší správní soud zasiahol proti korupčnému komisárovi z Luhačovíc 59

Rebríčky článkov


  1. Peter Biščo: Tata Fico & Pele syn - večerné rozhovory 2.
  2. Peter Biščo: Tata Fico & Pele syn - večerné rozhovory 1.
  3. Martin Krištoff: Problémy dodávok vakcín korigujú akcie farmafiriem
  4. Olívia Lacenová: Kuriérske spoločnosti sa zviezli na silnejúcich online nákupoch
  5. Stanislav Jurčišin: Kapitalistický úžernícky režim v plnom rozkvete. Quo vadis?
  6. Michal Ičo: Tibor Ičo- Stromy
  7. Stanislav Martinčko: Čo všetko hodinku meral Pellegrinimu krajčírsky majster???
  8. Jozo Peric: Chorváti chcú aj napriek pandémii euro. Chorvátsko ho prijme v roku 2023
  9. Vladimír Bohm: Zrušenie Trampových profilov urýchľuje koniec sociálnych sietí
  10. Dušan Seberíni: Nehádžte perly pod svine. Príhovor ministrovi zdravotníctva


Už ste čítali?