skvele! to by ma v zivote nenapadlo spravit casovu os z hajzlaku! myslim, ze Tvoji ziaci ta budu milovat a spominat az do smrti! takto by to malo vyzerat, vidno, ze aj za malo penazi moze byt muzika poriadna.
Ďakujem za pochvalu, ale pri všetkej skromnosti musím ozaj povedať, že som sa inšpiroval nápadom, ktorý som kedysi dávno našiel na nete a teraz si naň spomenul, čiže nie som jeho tvorcom, plus ak by si sa spýtal študentov, nie všetci ma milujú a nie všetky hodiny sú takéto :) Toto sa dá u nás bohužial len občas, nedovolí ti to veľmi nízka časová dotácia predmetu alebo príliš veľa obsahu, ktorý musíš prejsť. To je ten problém, človek by sa aj hral, ale ak chce plniť plány nemá veľmi kedy ... ale možno sa mýlim.
nie je az take dolezite, ze nie si autorom napadu, dolezite je, ze si ho v pravu chvilu dokazal vyhrabat zo zakuti pamati. Je mi jasne, ze to takto nejde na kazdej hodine, ani na vacsine hodin, ale aj to malo staci, ze studentska dusicka pookreje a ma sa na co tesit. Hodnota toho, co si urobil je dvojaka: 1. nieco si naucil 2. ides prikladom toho,ze vzdy sa mame snazit pouzit tvorivost, fantaziu a hravost a mozno tak lahsie zvladneme ulohy, ktore nam zivot nalozi - toto je mozno aj vyssia hodnota ako v bode 1 (lebo napr. mne v zivote nechyba to, ze si uz nepamatam, kedy kde a ako "posobil" australopytecus, ale si dobre pamatam, aky bol ten moj zemepisar nudny patron, daj mu panboh vecnu slavu!)
mám to odfotené a podobné veci vyvesujem v škole Tak skúste o školstve Ferko: Mŕtve slová (veľmi zaujímavé rozprávanie pred 15-17 rokmi ako dopadne školstvo) zatiaľ mu to vychádza (toto sa dá nájsť ľahšie).
Ďakujem. Avšak pripomínam, že takých ako ja je veľa (a lepších) len nepíšu blogy a verejnosť o nich nevie. Píšem aj preto, aby sa videlo, že nie sú len staré kádre v školstve, ktoré pracujú "len po výšku svojho platu". Tak to nie je, je nás veľa ktorí sa neustále snažíme pracovať najlepšie ako vieme, aj v tomto marazme. Plus toto bola ozaj len ojedinelá aktivita, ktorá sa vymyká z mojich bežných hodín, ktoré sú založené najmä na IKT. Bodaj by som mal takýchto viac, sľubujem, že sa pokúsim :)
Je mi jasne, ze to takto nejde na kazdej hodine, ani na vacsine hodin, ale aj to malo staci, ze studentska dusicka pookreje a ma sa na co tesit.
Hodnota toho, co si urobil je dvojaka: 1. nieco si naucil
2. ides prikladom toho,ze vzdy sa mame snazit pouzit tvorivost, fantaziu a hravost a mozno tak lahsie zvladneme ulohy, ktore nam zivot nalozi - toto je mozno aj vyssia hodnota ako v bode 1 (lebo napr. mne v zivote nechyba to, ze si uz nepamatam, kedy kde a ako "posobil" australopytecus, ale si dobre pamatam, aky bol ten moj zemepisar nudny patron, daj mu panboh vecnu slavu!)