reklama

Volám sa Elwood a rád cestujem

Som Elwood a napriek tomu, že v skutočnosti sám nechodím, nevidím ani nepočujem, precestoval som už viac ako štyri milióny kilometrov, stretol tisícky ľudí na celom svete a pozrel sa na Zem z vesmíru cez okno raketoplánu Discovery. Nedávno som prijal pozvanie na Slovensko, kde vás rád stretnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

S mojím slovenským hostiteľom Petrom.

Aj keď mám o pár dní už 32 rokov, som veľký ako desaťročný chalan. Narodil som sa v americkom štáte Illinois, kde ma pre svojich žiakov vytvoril učiteľ Doug Hand. Pomáhal som mu na hodinách čítania, deti si ma rýchlo obľúbili, až niektoré z nich prišlo s nápadom, že by som mal začať cestovať a robiť radosť aj iným. Mojím heslom je Dream Big a preto verím, že nech už sú vaše sny akékoľvek, mali by ste sa usilovať splniť si ich. Pozrite sa na mňa, som "len" živá bábka a napriek tomu som precestoval svet. Bez pomoci mojich priateľov by to však nebolo možné. Za všetko čo som dosiahol, ďakujem svetu, ktorý je stále plný skvelých a priateľských ľudí na ktorých sa dá spoľahnúť. Pri stretnutiach a rozhovoroch s nimi sa ich snažím rozveseliť a zoznámiť ich s trikom, ktorý volám 3D a vedie k úspechu pri premene snov na skutočnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dream, Desire, Determination

Najprv máte sen, neskôr po ňom začnete tužiť, aby ste sa napokon rozhodli, ako sen a to po čom túžite dosiahnete. Neviem, či to funguje vždy a u každého, mne to však dodnes funguje ako hodinky. Za roky, ktoré som strávil cestovaním som navštívil sedemnásť krajín sveta, bol na všetkých kontinentoch, stretol sa s tromi prezidentmi USA a množstvom známych ľudí, od ktorých som sa mnoho naučil. Najradšej sa však stretávam so školákmi, ktorým rád rozprávam o svojich dobrodružstvách a ktorých príbehy ma obohacujú.

Takto cestujem ...V Mozambiku som stretol aj britského princa Filipa

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred mesiacom som si len tak doma odpočíval, keď mi Doug vraví, že prišiel e-mail zo Slovenska, v ktorom ma Peter pozýva na návštevu tejto malej krajiny. Nadšením som bol celý bez seba, na Slovensku som ešte nikdy nebol, okamžite som súhlasil a začal sa pomaly baliť na dlhú cestu ponad Atlantik. Netrvalo dlho a bol som v Skalici! Peter a jeho priatelia sa o mňa pekne postarali, trochu som si odpočinul, nabral nové sily a už zajtra v pondelok sa teším na stretnutia so študentami gymnázia, v ktorom Peter učí.

S prezidentom Americkej akadémie filmového umenia / Na Havaji / U kovbojov ...

Skalica je pekná, keď som však už na Slovensku, rád by som spoznal aj iné mestá, mestečká, dediny či dedinky vo vašej krajine. Ak preto viete o deťoch alebo školách, ktoré by ma radi privítali, dajte mi prosím vedieť, rád prídem aj k vám! :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Váš Elwood.

PS: Viac sa o mne a mojich cestách dozviete na www.elwoodsadventures.com alebo z krátkeho dokumentu https://vimeo.com/49766895

V TV relácii ma spovedal aj Jay Leno / S priateľmi som navštívil Čínsky múr

A takto pomáhal pri operácii mozgu a so školskými úlohami ...

Pri kancelárskych povinnostiach a stretnutí s deťmi ...

-----

Všetky fotografie pochádzajú z webu http://elwoodsadventures.com a na ich použitie mám súhlas od Douga Handa, tvorcu Elwooda.

Peter Farárik

Peter Farárik

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Učiteľ geografie, ktorý už viac neučí ako učí. Čerstvý otec. Bystričan žijúci vo Zvolene. Milovník cykloturistiky, ktorý už rok nesedel na bicykli. Konštruktívny rýpal. Autor a správca webu pre lepšiu geografiu - www.lepsiageografia.sk. Zoznam autorových rubrík:  KvízyNezaradenáPotulkyCyklopotulkyŠkolstvoŠkola hrouGeografiaZamýšľaniePseudorecenzieEkológiaVysmrkané básneHaiku a kvázihaikuPoviedky a povedačky

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu